Így készülj a nyárra natúr kozmetikumokkal!
2017. május 30. írta: Szabinae

Így készülj a nyárra natúr kozmetikumokkal!

Lassan, de biztosan tartósan is melegebbre fordul az idő, úgyhogy ideje a bőrünket és a szervezetünket is felkészíteni erre. Az embereknél a tavaszi hajcsere, és egyéb finomságok annyira nem feltűnőek, mint a pl a macskáknál, de nálunk is jelen vannak.

mota_ru_981701-1280x960.jpg

Kicsit alakítani kell emiatt a használt kozmetikumainkon is. Illetve kiegészíteni őket egy kis csillogással ;)

Én, mint már tudjátok, nagyon szeretem a magas minőségű natúr kozmetikumokat, és most egy olyan "listával" készületem nektek. 

Szóval a következő haj- és bőrápolási tanácsokat érdemes lesz betartani, ha szebb bőrt szeretnénk nyárra :)

Uv-védelem

Nem győzöm hangsúlyozni, hogy milyen fontos ez! A legtöbb nappali arcápoló krém tartalmaz egy alap 10/15-ös faktorú uv-védőt is.

A kedvenc nappali arckrémem is ilyen, a Flowerpower, mivel 10-es faktorú fényvédővel is ellátták a csajok. Imádom, mert pumpás kiszerelése van, szóval nem kell belenyúlkálni tégelybe, majd köröm alól vadászni ki a krémet és isteni virágos illata is van. 

Vannak különböző természetes fényvédők is a Lush, és a Biobaza kínálatában.

Ha pedig leégtél, és kell valami jó cucc rá, akkor olvasd el EZT a cikket :)

Dezodor

Az alumíniummentes dezodorokról tudni kell, hogy nincs izzadásgátló funkciójuk, csak szagtalanítanak! 

A legjobb szagtalanító deo a Balerina púderes krémdeó. Őt kenni kell, de elég kényelmes megoldás. Jól használható a test több pontján is.

Ha pedig fújkálós verzióra vágysz, akkor a G&H Protect+ dezodoráló spray-t tudom ajánlani. 

Por állagban pedig a Lush szenes hintőpor állagú deoja a verhetetlen.

man_applying_deodorant_main.jpg

Krémek

A téli nehezebb krémeket érdemes ilyenkor egy könnyedebb állagúra cserélni. Mivel nekem vegyes bőröm van, ezért fontos nekem a matt finish. Erre jól alkalmazható a Nourish almás krémje. Smink alá is tökéletes!

Testradír

A radirozás fontos. Főleg nyáron, mert senki sem szeret foltosan barnulni...

Én a Phi kávés testradírját szeretem, mert a narancsbőr ellen is tök jól működik :) De nagyon jó még ezen kívül az Uriage Gommage Intégral bőrradírja is!

kaves.jpg

Hajápolás

Érdemes UV sprayt beszerezni a nyárra és ha sokat vagyunk napon, akkor azzal befújni. Ezen kívül érdemes szedni egy kis hajvitamint is, mivel tavasszal és ősszel újul meg a hajkoronánk. Samponból és balzsamból is inkább SSL és egyéb borzadályok nélküli verziót használjunk. Én nagyon szeretem a Lush Big-jét, de nekem az ekcémás panaszaim miatt enyhén anyázós a hajmosás (csípi mint a fene), de ettől függetlenül imádom. A dr Organic teafa és argánolajos családja is még nagyon jó. Az argán olajosat én balzsamként használom csak, mivel nekem inkább a teafás jött be belőle. A DM alverde samponok is szupik. Onnan mindenkinek más vált be. Én a Nutri-care-t használom.

hajmosas.jpg

Fénylő testápolás

A Nők imádják a csillogást. Szerencsére mindezt megtehetik most már natúr, állatkísérletmentes kozmetikumokkal is! Többféle fény közül lehet választani.

Van a Phi Be Uniqu testvaja, ami rózsaszínt finisht ad a bőrnek. Elegáns és szép csillogást ad napfényben a bőrnek mindezt persze testápolással összekötve.

Van a Nourish Toning Body Shimmer tonizáló testápoló, ami ápolja és aranyló csillogással ruházza fel a bőrt. Nem csak csillogást ad, hanem egyben véd is a napsugarak ellen, ugyanis fizikai fényvédőket tartalmaz (titán-dioxod és iron-oxide), amikről azt kell tudni, hogy nem szívódnak fel és bőr felszínén maradva verik vissza a fénysugarakat, ezáltal blokkolva az UV-A és B sugarak nagy részét. Teljesen allergia és irritációmentes :

És legvégül van a Lush csillámló Black Stocking testszínezője, ami bronzos finisht ad, és a Shimmy shimmy masszázstömb, ami fehéres csillogást ad.

testcsillam.jpg

Ha tetszett a bejegyzés, kövess ITT és Facebookon is!

Érdekes lehet még:

Gyors megoldások napégésre

5 jel, hogy nem iszol eleget!

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');