Így csinálj olyan sminket, mint Doutzen Kroes!
2018. május 11. írta: Szabinae

Így csinálj olyan sminket, mint Doutzen Kroes!

Aki ismer és követ engem egy jó ideje, azt tudja róla, hogy nagyon szeretem a minimalista sminkeket és a most a Cannes-i filmfesztivál alkalmával nem csak a ruhák (melyekről ITT írtam) kerülnek a középpontba, hanem a sminkek is!

A következő smink készítésének pedig nem más volt az apropója, mint az, hogy a filmfesztivál alkalmával a sminkhez szükséges termékeket 20%-os kedvezménnyel tudjátok megvásárolni a Notino.hu-n, ráadásul nyerhettek vele egy cannes-i utazást is! (Részletek és játékszabályzat a Notino.hu oldalán)

A sminkhez a következő sminkeket használtam:

  • L'Oréal Infallible True Match alapozó
  • L'Oréal Paradise Pomade Extatic Warm Blonde
  • L'Oréal Tattoo Signature Waterproof liner
  • L'Oréal Paradise Extatic Mascara
  • L'Oréal BALMAIN confession rúzs
  • L'Oréal La Palette Nude 02 Beige paletta
  • MAC mineralize skinfish

És a végén fixáltam az egész sminket a MAC Fix+ -szal.

img_9064.jpg

 Fotó: Kliszek Antal | Nadrág & Fürdőruha body: Calzedonia

Lépések:

  1. Az egész arcomra teszek először hidratáló krémet, majd 10 perc múlva az alapozót.
  2. A szememet először mélyítő, majd satírozó ecsettel emelem ki a L'Oréal La Palette Nude paletta színeivel. Itt mindenki a saját színéhez illőt használja. Én balról az első kettőt használtam a belső szemzugba. A 4-et középre a szemöldök csont alá. A 6. és 8. színt pedig a füstösítéshez kívülre.
  3. A  felső szempillák tövéhez húztam egy vékony vonalat a L'Oréal Tattoo Signature Waterproof liner segítségével.
  4. A szempilláimat a Paradise szempillaspirállal festettem ki, amit már korábbi bejegyzésben is láthattatok, mert imádom!
  5. A szemöldökömet a L'Oréal Paradise Pomade Extatic Warm Blonde formáztam meg. Mivel nekem erősebb szemöldököm van, így csak tökéletesítettem a vonalát és a hiányzó részeket pótoltam vele.
  6. Az arcomra csak highlighter és pirosító került. :)
  7. A számra pedig a Balmain x L'Oréal confession rúzsát raktam.
  8. Fixáltam

Az inspirációnál amit kaptam egy hátranyalt haj volt látható, ám sajnos azt nekem még a fodrászok sem tudják egyszerűen megcsinálni, mivel 3 emberes loboncom van, így egy hullámosabb hajjal készültem.

A smink inspirációja:

Doutzen Kroes MakeUp inspo Szabisan:

img_9055_1.jpg

Ti is merjetek kísérletezni és sminkeket csinálni, csak mindig igazítsátok a saját arc/szem formátokhoz és stílusotokhoz!

Tudsz követni Facebookon is: Blogozine 

Megtalálsz Instagramon is: @szabinea

Kérdésed vagy észrevételed van? Írj emailt: blogozine.hu@gmail.com

A bejegyzés és a smink létrejöttét ( a L'Oréal termékek biztosításával ) a Notino.hu támogatta

* Szponzorált tartalom

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');