Ikonikus fotók kiszínezve
2018. június 29. írta: Szabinae

Ikonikus fotók kiszínezve

A század elején nem voltak sem okostelefonok, sem polaroid gépek, de még kompakt kamerák se, nemhogy színes fényképek. Számok ikonikus kép született ekkor, melyek máig részét képezik a "történelmünknek". Híres filmjelenetek, színészek, színésznők, és fotók, amik nosztalgikus érzéseket ébresztenek bennünk.

Egy Retro Brush művésznevet viselő grafikus pedig fogta magát (és a tollát) és kiszínezte a kedvenc képeit. Ugye milyen szépek lettek:

Kattints a képre és nézd meg őket:

"Több mint 10 éve csinálok grafikai és webdesign-t A szabadidőmben kezdtem el kiszínezni a régi fényképeket. Szeretem a régi filmeket, fotókat és mindent, ami a távoli múlttal kapcsolatos. Mindig is kíváncsi voltam, hogy a dolgok hogyan néztek ki. Vajon milyen színűek lehettek. Ezek a retusált fotók ebből a kíváncsiságból születtek. Életre keltettem a régmúltat. Az eredmény minősége az eredeti fényképtől függ. A régebbi és rosszabb fotókkal nehezebbek dolgozni, és a végeredmény sem lesz olyan valószerű.

Amikor a munkámat a Bored Pandara feltöltöttem, fogalmam sem volt róla, hogy ilyen sok reakció fog rá érkezni. Érkeztek pozitív és természetesen negatív kritikák is, mint bármi másra, ami az internetre felkerül. Vannak olyan emberek, akik nagyon izgatottak lettek a képek láttán, és olyanok is, akik megsértődtek rajta. Az utóbbiak számomra meglepőek és érdekesek. Szeretem látni az érzelmeket és a reakciókat, bármilyenek is legyenek azok.

Jelenleg is egy fotósorozaton dolgozok, amely még jobb minőségű lesz, mint a mostani." 

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');