A Guccira jellemző a nem szokványos helyszín választás a kampány fotózásainak során, és így tett a Pre Fall kollekció eseteben is, ugyanis leginkább a "Couture Trash" jelző illik rá. Igen, kedves olvasóm; jól olvastad, mivel nem igazán lehet már jelzővel illetve a Gucci pre fall kollekciójának képeit, de meg kell hagyni, hogy működik, hisz életszagú, mert csinos ruhákban is esznek, isznak az emberek. Igen, chipset, és popcornt is :)
A kollekció kiemelkedő vonala a kaftán, és modern matrjoska milliő megteremtése volt. Mintha egy bazárba csöppent volna az ember, ahol csinos, feltűnő, színes ruhákba bújt nők sétálnak, és esznek a sarki bodénál.
Megjelent a kaftán mellett a különböző színes fejkendők használata is, mely modernizálta a régies hagyományőrző népviseletet, és fast food-ot evő modern matrjoska babává varázsolta őket.
A képeket Harmony Korine készítette, aki a nagyon jól elkapta a "haute couture trash" életérzést, és a kiegészítők megfelelő használatával feltette az i-re a pontot.
A Gucci kreatívan ötvözte az elegánsat a lezser "csak kiugrom a piacra" öltözettel úgy, hogy a márkára jellemző stílus megmaradt
A képre kattintva ti is láthatjátok :)
Forrás: Gucci