Ezek a világ legszebb PINK homokos tengerpartjai
2017. augusztus 03. írta: Szabinae

Ezek a világ legszebb PINK homokos tengerpartjai

Nőből vagyok, és imádom a színeket is, így nem csoda, ha a nyaralás tervezésekor nekem az egyik legfontosabb szempontom az, hogy szép, színes legyen, és lehessen jókat kirándulni. Nem vagyok az a kifekszem a partra, azt cső típus.

Mostanában kicsit jobban rácsúsztam a cuki témára, így pink strandokat kezdtem el nézegetni, melyek közül el is hoztam Nektek a kedvenceimet.

Harbour-szigetek, Bahamák

Tangsi Beach, Lombok, Indonézia

Komodo, Indonézia

Elbow Beach, Bermuda

-elbow-beach.jpg

Spiaggia Rosa, Szardínia

spiaggia-rosa-.jpg

Balos Beach, Kréta

Playa de Ses Illetes, Formentera, Spanyolország

Elafonissi Beach, Kréta, Görögország

Crane Beach, Barbados

Ha tetszett a bejegyzés, akkor kövess ITT és Facebookon is ;)

Érdekes lehet még:

15 paradicsomi sziget, ahova mindenképp el kell jutnod!

Ezek a legszebb európai szigetek

Top 10 látnivaló Cipruson

Így kezeld magad, ha rommá égett a bőröd...

Így készülj a nyárra vegyszermentes kozmetikumokkal!

Szuper napvédő olajak a konyhából!

 

 

 

 

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');