Apró trükkök a telt ajkakért
2016. szeptember 15. írta: Szabinae

Apró trükkök a telt ajkakért

Sokan szeretnénk még tökéletesebben kinézni, mert mi Nők mindig elégedetlenek vagyunk önmagukkal. Egyszerűen ilyen a természetünk. Mielőtt viszont meglátogatnánk egy plasztikai sebészt, hogy feltöltse a szánkat, érdemes kipróbálni ezeket az apró trükköket.

radir.jpg

Mindig is teltebb ajkakra vágytam lehetőség szerint plasztikai sebészeti beavatkozás nélkül. Hálát adok az égnek,hogy Kylie Jenner-rel együtt a szájceruzák, és a matt rúzsok kora is eljött.

kylie_lip_kit.jpg

A teltebb ajkak titka pedig két szó: Ajakradír és szájceruza.

Én mindig leradírozom az ajkaimat a Lush csokis mentolos ehető radírjával. Imádom az ízét. Olyan, mint az After Eight, de megtalálható rózsaszín hubabuba ízben is. Én a Mint Julips-re szavaztam.

lush_1.jpg

A radír kicsit felpezsdíti a vérkeringést és teltebbnek hat tőle a szád is. Plusz az elhalt hámréteg is eltűnik róla.

Ezután persze szükség van hidratálásra. Nekem a Carmex cseresznyés balzsam vált be, de ez ízlés függő, kinek mi.

Miután beszívta a hidratálót a szánk, jöhet a kontúrozás. A rúzsnak megfelelő kontúrcerúzával szépen óvatosan, szimmetrikusan kissé fölé rajzolunk a kényes területnek és tádááám. Máris dúsabb ajkaink lettek.

kontur.jpg

Majd felvisszük a rúzst.

Én most nude párti vagyok, úgyhogy mindenből nude szinűt viszek fel a fejemre. Aktuális kedvencem Lukéj Gabi rózsás testszínű rúzsa  és a Guerlain Mitsouko színű rúzsa, aminek legjobb tulajdonsága, hogy nincs kupakja, igy tuti nem hagyom el útközben a táskában.

 ruzsok.jpg

 

Extra tipp: A Catrice-nak kijött 1200!! Ft-ért a dúsító szájfénye. Hihetetlenül jó cucc, szó szerint felpezsdíti az ajkainkat. Mindenképp szerezzetek be egyet a Müllerből ;)

Nemsokára pedig érkeznek a MAC matt rúzsai! Már alig várom ;)

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');