A kampánnyal azt szerették volna hangsúlyozni, hogy milyen a valódi szex, milyen a valódi intimitás. Nem akartak valótlanságot mutatni, hanem a valósághű ábrázolásra helyezték a hangsúlyt. A képeket Heji Shin korai-német fotóssal közösen tervezték és vitelezték ki.
Szerintük ők a szexualitást pont úgy használják, ahogy egy valódi divat és reklámozás közötti kapcsolatnak kéne lennie. Nem kéne tabuként kezelni, nem kéne szégyellni a szexualitást, mert a szex természetes.
A casting nem volt egyszerű, de egy orgiákra járó barátjuk segítségével találtak pár bevállalós párt, aki beengedte őket a lakásukra és engedte magukat fotózni szex közben.
Sikerült egy olyan intim és harmonikus mindenféle prűdségtől mentes anyagot alkotni, amitől elállt a szavam.
Meghökkentő, valós, több benne az erotika és a szex, mint a Sötét 50 árnyalatában, és ténylegesen SZEXELNEK a modellek a kamera előtt.