Csipetnyi elegancia különleges alkalmakra
2018. december 05. írta: Szabinae

Csipetnyi elegancia különleges alkalmakra

Az ünnepi időszak mindig különlegesebb, mint az év többi része. Előkerülnek a finom anyagok, a különleges minták, és kiegészítők, és megkezdődik a karácsonyi rendezvények és összejövetelek ideje. 

A mostani blog bejegyzésemben mutatok pár frappáns kiegészítőt, mellyel ki tudsz tűnni a tömegből, és garantáltan nem jön veled szembe az utcán, mint a fast fashion márkák termékei.

Ruhákban én nagyon szeretem a magyar tervezői darabokat. A különleges, finom megoldásokat, melyek nem mutatnak sokat, hanem az eleganciájukkal vonzzák a figyelmet. 

pink_1_1.jpg

Táskákban nagyon szeretem a letisztult, nem óriás logókkal telitűzdelt darabokat, melyekben van valami extra. Ez lehet az anyaga, a színe, vagy akár egy kedves szöveg is felületén. Olyan, ami különlegesebb, mint az átlag.

A bársony idén hatalmas divat lett újra mind a lakberendezési tárgyaknál, mind ruhákban, mind kiegészítőkben. Erre a trendre én is lecsaptam és egy gyönyörű kék bársony clutch-ot is beszereztem.

barsony_katie_loxton_1.jpg

Az ezüst, és a fekete szín töretlenül hódít minden fronton. Legyen szó ékszerről, ruháról, vagy táskáról. Minden típusban, és fazonban lehet kapni glitteresen, bársonyosan, és minden egyéb variációban.

ezust_katie_loxton_1_1.jpg

pink2.jpg

ff2_1.jpg

Kattints a képre és nézd meg a galériában a kedvenceimet:

A megjelenésünk ékköve pedig a sminken, és az outfiten kívül a parfümünk. Télen mást viselünk, mint nyáron. Más illatokra, érzésekre vágyunk. Én egy dinamikus, fás illatra vágytam, mely inspirál a mindennapokban. Ezt találtam meg a Calvin Klein Women parfümjében, mely az alaszkai cédrusfával indul, majd eukaliptusszal, és narancsvirággal teljesül ki. Megfoghatatlan és titokzatos illatkombináció, mely különlegessé tesz.

ff1_2.jpg

Fotó: Fotolla

Ruha: Sármán Nóra

Ékszerek: Thomas Sabo - divatekszerbolt.hu

Táska: Katie Loxton - divatekszerbolt.hu

Helyszín: Marriott Hotel

 

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');