Egy elbűvölő vakációra készül Palvin Barbara és a Le Méridien Hotels & Resorts. Mégpedig egy csodás kampány - a Nouveaux Horizons - keretein belül, mely utazásra, új élmények átélésére invitál.
Két év pandémia után már vágyunk a pihenésre, az élményekre és ezt az üzenetet testesíti meg a szálloda kampánya is, melyben Barbara az 1960-as évek ikonikus stílusú ruháit ölti magára, és élvezi a Le Méridien Maldives Resort & Spa minden adottságát: Fagyizik, rozézik, standol, és jól érzi magát a festői szigeten a magyar modell miközben felfedezi annak minden szépséget.
„Nagy örömünkre elindítjuk a Le Méridien „Nouveaux Horizons” kampányát Palvin Barbarával, aki a márka elegáns, vándorló életmódját testesíti meg” – mondta Jennie Toh, a Marriott International Asia Pacific márkamarketing és menedzsment alelnöke.
„Izgatottak vagyunk, hogy idén ünnepeljük a márka 50. évfordulójának mérföldkövét, és erre nincs is jobb módja egy elbűvölő kampány. Bízunk benne, hogy továbbra is ösztönözhetjük az utazókat, hogy stílusosan fedezzék fel a világot, élvezzék a jó életet, és élvezzék az új kalandokat a láthatáron.”
„Mivel európai vagyok, és a divatiparban dolgozom, különösen vonz a Le Méridien európai öröksége, valamint annak játékos és elegáns stílusa” – mondja Barbara.
„A Le Méridiennel a „Nouveaux Horizons” kampányban való együttműködés az utazás és az új úti célok felfedezésének örömére emlékeztet, különösen két év kihagyás után. Szerencsém volt, hogy a legelső alkalommal utazhattam a Maldív-szigetekre, azonnal beleszerettem a szigetbe, és alig várom, hogy hamarosan visszatérhessek a szeretteimmel.”
Természetesen a szállodalánc kampány videóval is készült:
Kedvet kaptatok egy kis utazásra? :)
Tudsz követni Facebookon is: Blogozine
Megtalálsz Instagramon is: @szabinea
Kérdésed vagy észrevételed van? Írj emailt: blogozine.hu@gmail.com
Forrás: marriott.com/