#KaranténKedvencek | Kedvenc lakásillatosítók & gyertyák
2020. április 29. írta: Szabinae

#KaranténKedvencek | Kedvenc lakásillatosítók & gyertyák

A különböző illatok nem csak az otthonunknak adnak egyfajta hangulatot, de a lelkünkre, testünkre, egészségünkre is kihatással vannak. Ez pedig a karantén x-dik hetén nem árt. 

Ha pedig már úgysem tudjuk elhagyni az otthonunkat, és az időnk 99%-át ott töltjük, akkor miért ne tehetnénk meg ezt úgy, hogy otthonosan, kényelmesen vagyunk. Pont ebből az indíttatásból töltöttem fel a diffúzor, és gyertya készletemet, mely a tél végéhez érve teljesen kifogyott.

Rendeltem új diffúzorokat, gyertyákat, az autóba is beszereztem egy új illatosítót, és a felújított mosdó szekcióba is vettem illatgyöngyöket. Szóval teljes generált tartottam :)

woman-holding-lighted-votive-candle-3045625.jpg

PÁLCIKÁS DIFFÚZOR

A téli kedvenc sós karamellás illatomat cseréltem le a Millefiori Natural Vanilla and Wood aroma diffúzorjára. Kellemes, nem tolakodó illata van, és a 44 négyzetméteres lakásunkat kellemes vanília illat lengi be általa. Maga az üveg egy átlátszó, elegáns, letisztult darab. Azért esett a márkára a választásom, mert a gyertyáival meg voltam korábban elégedve, és az is vonzó volt számomra, hogy lehet hozzá kapni utántöltőt. Ez pedig valljuk be elég fontos szempont a környezettudatos(abb) otthon kialakítása során. Csak ajánlani tudom a pálcikás aroma diffúzort!

dsc03291.JPG

GYERTYA

Millefiori Vanilla & Wood üveggyertya mellé megrendeltem a Yankee Candle Black Coconut üveggyertyáját is, ami az esti összebújós Netflixezésekhez tökéletes. Maga a márka szerintem ismerős lehet többeteknek, hisz egy rendkívül addiktív termékcsaládról van szó, melyet mindenféle variációban és méretben be lehet szerezni. A kocsiba is ebből az illatba vettem clipet, és jelentem közel 2 hónapja használjuk, és alig fogyott belőle.

dsc03299.JPG

Fontos megemlíteni még a Bath & Body Works márkát is, mely nem csak isteni illatú gyertyákból áll, hanem a termékpalettán még testsprayk, diffúzorok, elektromos illatosítók, és lakásparfümök is találhatóak.

bath_and_body_works.jpg

ILLATGYÖNGY

Mivel teljesen rácsúsztam a Black Coconutra, így a mosdó helyiségbe is ezt az illatot választottam illatgyöngy formában, tehát ez azt jelenti, hogy 0-24 órában ilyen illatot áraszt magából a kis cuki.

Remélem meghoztam a kedveteket egy kis lakás illatosításra. Szép hétvégét Nektek!

A következő linkeken tudjátok meglesni őket:

Yankee Candle Black Coconut

Millefiori Vanilla & Wood pálcikás diffúzor

Még több inspirációért látogass el Facebookra: Blogozine 

Megtalálsz Instagramon is: @szabinea

Kérdésed vagy észrevételed van? Írj emailt: blogozine.hu@gmail.com

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');