Gisele és Chiara Intimissimiben
2018. május 25. írta: Szabinae

Gisele és Chiara Intimissimiben

Az Intimissimi két ismerős arcot kért fel a tavaszi-nyári 2018-as kampány arcának: Gisele Bündchent és Chiara Ferragni. Az olasz fehérnemű márka az  #InsideandOut koncepcióra és a kényelmes viseletre helyezi újfent a hangsúlyt kosármérettől függetlenül. A legújabb darabok kaphatóak push-uppal és push-up nélkül is. Én a rószaszín push-up nélkülit szereztem be nem olyan rég, de a fehér- kék és kékkel is szemezek :D

Kattints a képre és  nézd meg, hogy készült a kampány:

Ám nem csak, hogy beszereztem, de fotóztam is pár gyönyörű képet a csipkecsodákban:

Szabinea � (@szabinea) által megosztott bejegyzés,

Kattints a képre, és nézd meg, hogy miket fotóztam Rékán :)

Tudsz követni Facebookon is: Blogozine 

Megtalálsz Instagramon is: @szabinea

Kérdésed vagy észrevételed van? Írj emailt: blogozine.hu@gmail.com

 

Ez is érdekelhet: 

Kate Upton a Yamamay idei arca

Kate Upton a Yamamay idei arca

Ilyen, amikor Rihanna fehérneműt tervez

Rihanna már fehérneműt is tervez

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');