Interjú Bertold Zahoránnal, a legismertebb magyar férfi modellel
2018. augusztus 05. írta: Szabinae

Interjú Bertold Zahoránnal, a legismertebb magyar férfi modellel

Leginkább a női nem ruha alatti, illetve hálószoba viselete kerül a blogon bemutatásra, ám szerintem ez nincs jól így, így gondoltam hozok Nektek egy dögös fotósorozatot, melyen keresztül megmutatom, hogy mit is viselnek a férfiak (általában) a ruhájuk alatt, vagy a hálószobában.

bertold_zahoran-11.JPG

Fotó: Emmer Szabina

A férfi hálószoba divathoz a képeket pedig nem mással, mint az egyik legismertebb magyar férfi modellel készítettem, Zahorán Bertolddal, aki nem ok nélkül kapta meg az egyik legdögösebb férfi modell jelzőt több médiumtól is itthon.

A  mezőberényi modell fiatal kora ellenére olyan nagy márkákkal dolgozott már együtt, mint Dolce & Gabbana, Versace, Calvin Klein, Moncler, Balmain, Givenchy vagy Ralph Lauren.

A fotózás közben pedig egy mini interjúra is lehetőségem volt:

Mi volt az a munka, ami elindította a modell karrieredet?

Ami elindította a modell karrieremet az volt, amikor beválasztottak 2014-ben a a Givenchy őszi-téli párizsi divatbemutatójára. Nem csak egyszerűen felléptem rajta, hanem én is nyitottam a showt, ami kinyitotta előttem a kapukat a többi nagy márkához. A következő szezonban pedig már nem csak a Givenchy, hanem Armani és Versace bemutatóin is jelen lehettem. Azóta pedig felléptem több shown a New York-i, Párizsi és a Milánói divatheteken.

Mi az amire nagyon büszke vagy?

Arra, hogy én vagyok az első magyar férfi modell, aki a francia Vogueban szerepelt. A márciusi Vogue Hommes International 2015-ös számába fotózott Mark Segal egy exkluzív anyagba.

2016-ban pedig már én voltam a Ralph Lauren legújabb kollekciójának modellje.

Persze nem egyszerű a modellek élete, mert  a férfi modellekre is szigorú szabályok érvényesek, így mindig figyelek arra, hogy ne változzon a kinézetem, és hogy mindig fitt legyek.

Jelenleg hol élsz?

Most 3 évig mindenképpen Budapesten fogok élni, mivel szeptemberben kezdtem itt az egyetemet. De persze a suli mellett is folytatni fogom a modellkedést :)

Hol fogsz tanulni?

Az University of Buckingham-re fogok járni Financial Management szakra itthon az IBS-en, ami a magyarországi partner egyeteme a neves angol intézménynek

Most pedig következzenek a képek :) 

Figyelem Hölgyeim! Vérnyomásra veszélyes fotók következnek!

És növelve a tétet, jöhetnek a zuhanyzós képek ;)

 Végezetül pedig következzen pár farmernadrágos fotó:

Modell: Bertold Zahoran

Alsónadrág: CR7 | Mybrands.hu

Pizsama nadrág: Intimissimi

Fotók: Emmer Szabina

Tudsz követni Facebookon is: Blogozine 

Megtalálsz Instagramon is: @szabinea

Kérdésed vagy észrevételed van? Írj emailt: blogozine.hu@gmail.com

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');