A 2018-as tavaszi kampány arcaként tér vissza az órák királyához Cara Delevigne. Már korábban is dolgozott együtt a márkával a brit szupermodell, ám most nem máshol, mint Dél-Afrikában, egy rezervátumban (a Wildlife Sanctuary-ben) készítették el a gyönyörű fekete-fehér képeket David Yarrow fotóssal. A brit szépség társa pedig nem más volt, mint az állatok királya: Az hatalmas és fenséges oroszlán.
A rezervátumban számos veszélyeztetett faj él, és #DontCrackUnderPressure kampány célja az állatok iránti tiszteletet, támogatást bemutatása a félelem nélkül erős nővel bemutatva.
Jean-Claude Biver, a TAG Heuer vezérigazgatója ezt mondta a kampányról: "Nagyon örülök ennek az új kampánynak az eredményeivel. Cara-t erős, bátor, merésznek és tiszteletet parancsolónak tartom. Rajra keresztül a TAG Heuer újrakapcsolódik nem csak a fiatal generációval, és 2000-es években született fiatalokkal, hanem a márka Avant-Garde életérzéssel, ami arra motivál minket, hogy máshogy csináljunk dolgokat és újítsunk, illetve kockáztassunk.Ez egy új értelmezés a Do not Crack Under Pressure-nek, amely reményeim szerint a mai fiatalokat is inspirálja."
Cara Delevingne hozzátette: "Régi álmom volt, hogy dolgozhassak együtt a vadállatokkal, és különösen az oroszlánnal! Annyira hálás vagyok, hogy együttműködhetek a TAG Heuer-rel ezen a kampányon. "
A képen Cara Delevingne szembesül a vadállatok királyának csodálatosságával, aki szimbolizálja a bátorságot és az erőt. Inspirálja és irányítja a választásait és cselekedeteit. A pillanatot David Yarrow, az egyik legelismertebb vadon élő fotós a világon örökítette meg. Művei azonnal felismerhetők az egyedülálló nézőpontjukon keresztül, így a nézők ott tudják magukat érezni szorosan az állatok mellett. A vizuális érintkezés szinte mindig jelen van a munkájában, és így akarta megörökíteni Cara tekintetét is.
Kattints a képre és less be a kulisszák mögé:
"Amikor fotózok egy állatot, az első dolog, amit csinálok az, hogy a szemébe nézek. Ha nem nézek mélyen a szemében akkor, akkor nagyon nehéz megragadni az állat lelkét. És Cara-nak igazán átható tekintete van! Ezért azonnal tudtam, hogy ez a tulajdonsága fog a projekt középpontjában állni.
Ezzel az új vizualitással a TAG Heuer intenzív, félelmet nem mutató női kampányt mutat be megragadva a márka avantgárd szellemét.
Cara Delevingne x TAG Heuer órák
Kampány videó
Tudsz követni Facebookon is: Blogozine
Megtalálsz Instagramon is: @szabinea
Kérdésed vagy észrevételed van? Írj emailt: blogozine.hu@gmail.com