Így december elejére az összes fehérnemű márka előrukkolt a karácsonyi kollekciójával, és egytől-egyig gyönyörűre sikeredtek. Az pedig, hogy ki melyik márkát választja, az már egyéni döntés, kényelem, fazon, illetve árfüggő.
Én személy szerint imádom a Women’secret, az Intimissimi, és a többi márka fehérneműit is, mivel nekem nincsenek túl nagy elvárásaim a finom anyagon, illetve a kényelmen kívül a fehérneműk kapcsán.
Egy szép fehérnemű nem véletlenül népszerű ajándék a szerelmesek, házaspárok között, hiszen nem csak a megajándékozott, hanem az ajándékozó is örömét lelheti benne. Mutatjuk a legnagyobb márkák ünnepi kollekcióit!
Intimissimi
Az olasz márka múzsája, Irina Shayk visszatért, és még magával hozott olyan nagybetűs NŐ-ket, akikkel együttesen tudják képviselni a márka hitvallását, a #insideandout -t . Ana Ivanovic, professzionális teniszező, Ella Mills szakács, illetve Dakota Johnson színésznő mellé Magyarországból Weisz Fanni csatlakozott még be.
Kattints a képre és lesd meg a kampányképeket:
Women’secret
A Women'secretnek idén ismét magyar származású modell a kampány arca, ugyanis Elsa Pataky mutatta be a spanyol fehérneműmárka legújabb, limitált kiadású téli kollekcióját, amit a kifinomultság és a kettősség jellemez: egyszerre használja az áttetsző, csipkés anyagokat és a vastagabb szövetrészleteket.
Kattints a képre és lesd meg a kollekciót:
Victoria's Secret
A karácsonyi darabokat Elsa Hosk, Sara Sampaio, Josephine Skriver, Taylor Hill, Jasmine Tookes és Romee Strijd prezentálja 5 különböző téma ( a Dazzle, a Shimmer, a Sparkle, a Sizzle és a Shine) köré felépítve.
Kattints a képre és lesd meg a kollekciót:
Triumph
A Triumph idén két igazán valódi nővel készítette el a kampányképeit, ugyanis például Liv Tyler, és Julianne Moore lettek az arcai. A 40 éves, illetve az 56 éves színésznő fiatalokat is kenterbe verő anyagot hoztak létre, melyből csak úgy süt a báj és a nőiesség.
Kattints a képre és lesd meg a kollekciót: